Arengustrateegia 2007 - 2010

Sisukord

Mõisted
Sissejuhatus
Strateegia olemus
Ajalugu
Möödunud arengperioodi (2003 – 2006) tulemused
Tendentsid tegevusvaldkonnas
Ăśldine olukord
Tugevused ja nõrkused
Võimalused ja ohud
Probleemid
Teenused ja kliendid
Sisemised tegevusvaldkonnad
Partnerid
Põhimõtted ja väärtused
Missioon
Visioon - 2016
Strateegilised aspektid
Kriitilised edutegurid (edueesmärgid)
Ühiskondlik mõju
Kliendid ja partnerid
Ressursid ja tingimused
Protsessid ja struktuurid
Inimressursid
Seire ja hindamine

 

Mõisted

Arengukava â€“ pikemaajalisest arengustrateegiast lähtuv lähemate eesmärkide saavutamist kavandav dokument. Arengukava viiakse ellu programmide, projektide ja eelarve kaudu.
Avalik sektor - riigi ja omavalitsuse asutused ja organisatsioonid, mis vahendavad, osutavad ja pakuvad kodanikele avalikke kaupu ja teenuseid.
Erasektor - ĂĽldmõiste, mis tuleneb avaliku võimu ja erasfääri lahutamisest ning hõlmab endas kahte põhilist koostisosa: ärisektorit ja mittetulundussektorit oma institutsionaalses kogumis.
Ettevõtja â€“ iseseisev majandusĂĽksus, juriidilise vormiga fĂĽĂĽsilisest isikust ettevõtja või äriĂĽhing.
Huvigrupp - inimeste grupp ja ĂĽksikisikud, kellele teatud tegevus või kavandatav poliitika avaldab otsest mõju
Kriitiline edutegur (edueesmärk) -  on eesmärk, mille edu korral või ebaõnnestumisel on kõige enam otsustavam ja otsene mõju organisatsiooni edule
Missioon â€“ organisatsiooni olemasolu lĂĽhipõhjendus.
Partnerlus - huvitatud osapoolte kaasamine tegevuste kavandamisel ja rakendamisel
Prioriteet â€“ esmatähtis, millega arvestatakse eesmärke pĂĽstitades ja tegevusi kavandades.
Regioon â€“ mistahes piirkond Eesti Vabariigis, mis võib hõlmata vastavalt kontekstile mitut valda või maakonda
Strateegia â€“ kokkulepitud pikaajaliste eesmärkide saavutamiseks määratud ĂĽldine teostustee, mis arvestab tugevusi ja nõrkusi ning väliskeskkonnast tulenevaid võimalusi ja ohte
Strateegiline aspekt â€“ organisatsiooni nn. konkurentsifaktor
Tegevussuund â€“ olemuslikult sarnaste tegevuste kogum, mille kaudu kavatsetakse saavutada pĂĽstitatud eesmärgid.
Kompetents â€“ teadmiste, kogemuste ja oskuste loetelu, millele peab vastama organisatsioon
Visioon â€“ soovitud tulevikuseisund, mille poole organisatsioon oma tegevuses pĂĽĂĽdleb.
Ăśhiskondlik väärtus (-kasu, -hĂĽve, -mõju) â€“ loodud uus väärtus (lisaväärtus)
Ăśldsus - iga isik, isikud või inimeste rĂĽhmad, kellel on selgesti tajutav huvitatus või osalisus konkreetses kĂĽsimuses

 

Sissejuhatus

Strateegia olemus

Käesoleva strateegia objektiks on Eestimaa Spordiliit Jõud, mis asutati eesmärgiga

1) edendada sporti ja sportlikku kasvatust elanikkonna kehalise ja vaimse jõu tõstmiseks ning

2) arendada liikmesliitude  ja koostööpartnerite ĂĽhistegevust.

 

EMSL Jõud on  katusorganisatsiooniks  järgmistele maakondade spordiĂĽhendustele:

 

  • HARJUMAA  SPORDILIIT
  • HIIUMAA  SPORDILIIT
  • IDA-VIRUMAA  SPORDILIIT
  • JĂ•GEVAMAA  SPORDILIIT  "KALJU"
  • JĂ„RVAMAA  SPORDILIIT
  • LĂ„Ă„NE  MAAKONNA  SPORDILIIT  "LĂ„Ă„NELA"
  • LĂ„Ă„NE-VIRUMAA  SPORDILIIT
  • PĂ•LVA  MAAKONNA  SPORDILIIT
  • PĂ„RNUMAA  SPORDILIIT
  • RAPLA  MAAKONNA SPORDILIIT
  • SAAREMAA  VALDADE  SPORDILIIT
  • TARTU  MAASPORDI  LIIT
  • VALGAMAA  SPORDILIIT
  • VILJANDIMAA  SPORDILIIT
  • VĂ•RUMAA  SPORDILIIT

 

Liidust peab välja kujunema organisatsioon, mis tegutseb eelkõige liikmete ja spordiliikumise arengu huvides. Läbi liidu tegevuse peab paranema liidu liikmete  koostöövõime, partnerlus  avaliku sektoriga ja valdkonna seadusandlik regulatsioon, kasvama klientide, partnerite teadlikkus.

 

Käesolev strateegia määratleb Liidu arengu eesmärgid, mis on aluseks ühenduse tegevus-suundade ja detailsete tegevuste plaanide väljatöötamiseks. Strateegia on koostatud aastateks 2007 -2010.

 

Strateegia koostamisel on lähtutud järgmistest dokumentidest:

  • EMSL Jõud põhikirjast
  • Eesti Maaspordi Liit “Jõud” arengukavast 2003-2006

 

Strateegia koostamise eesmärgiks on kujundada ühine arusaam Liidu ülesannetest ja arengusuundadest, et tagada läbi mõtestatud ja sihipärase tegevuse Liidu stabiilne areng, mis aitaks efektiivselt ellu viia Liidu liikmete ühishuve.

 

Strateegia koostatakse neljaks aastaks, kusjuures peale igat lõppenud aastat antakse toimunud tegevusele hinnang ning vastavalt vajadusele viiakse sisse muudatused. Käesolev dokument on koostatud EMSL Jõud juhatuse algatusel, liikmete esindajate osavõtul.

 

Ajalugu

  • 15.detsember 1946.a. -   Asutati vabatahtlik spordiselts "Jõud"
  • 7.mai 1951.a.  -   VS "Jõud" reorganiseeriti vabatahtlikuks spordiĂĽhinguks "Kolhoosnik”
  • 31.august 1956.a. -  Moodustati taas spordiĂĽhing "Jõud"
  • 25.aprill 1987.a. -  "Jõud" ĂĽhendati "Kaleviga". 25. aprillil peeti Tallinnas ESO "Jõud" ja EVO "Kalev" Vabariiklike Nõukogude ĂĽhendatud pleenum, mille tulemusena kutsutakse ellu Ăśleliidulise Vabatahtliku AmetiĂĽhingute Kehakultuuri ja SpordiĂĽhingu Eesti Vabariiklik Organisatsioon "Kalev".
  • 11.juuli 1990.a. - Moodustati Eesti Maaspordi Liit "Jõud", spordiĂĽhingu "Jõud" õigusjärglane

​

Möödunud arenguperioodi (2003 – 2006) tulemused

Liidu arenguperioodi 2003 – 2006 olulisteks  tulemusteks on:

 

  • liidu kindel koht eesti spordimaastikul,
  • Eesti Maaspordimängude ja teiste  traditsiooniliste spordiĂĽrituste läbiviimine,
  • koostöösidemete tihenemine erinevatel tasanditel,
  • võistlussĂĽsteemide paranemine,
  • finantseerimise suurenemine,
  • liidu kodulehekĂĽlje uuenemine,
  • ĂĽldise infovahetuse täienemine,
  • “Jõud” maja sisese remondi läbiviimine.

 

​Viimastel aastatel on paranenud nii sekretariaadi kui ka korraldatud õppereiside, täiendkoolituste ja ürituste kvaliteet.

 

Tendentsid tegevusvaldkonnas

Positiivselt on mõjutanud liidu tegevust ĂĽldine elatustaseme tõus, spordi kui meele-lahutuse ja moe tähtsustumine, sportimise tingimuste ja võimaluste paranemine, harrastusspordiga tegelejate arvu kasv, infotehnoloogia tormiline areng.

Negatiivselt on mõjunud liidu tegevusele Eesti spordikorralduse suutmatus tegutseda territoriaalselt, maainimeste vähene teenistus ja tööpuudus, noorte väike huvi spordi vastu, klubide vähene jätkusuutlikkus, spordirajatiste ja terviseradade  vähesus ning halb majandamine, nõrk suutlikkus täiendavate rahade taotlemisel.

 

Ăśldine olukord

Liit näeb oma töös järgmisi tugevaid ja nõrku külgi, võimalusi ja ohte ning probleeme:

 

Tugevused ja nõrkused

Tugevused Nõrkused
  • Traditsioonide jätkumine
  • Vabariiklik võrgustik
  • Spordiaktiiv
  • Eesti Maaspordimängude korraldamine
  • Valdade ja väikelinnade mängude läbiviimine
  • Eesti Vabariigi tunnustus
  • Teotahtelised osalejad võistlustel
  • Koostöövalmidus
  • Avatus teistele spordiorganisatsioonidele
  • Jätkusuutlikkus
  • Koolitused, koostööpäevad
  • Finantseerimise stabiliseerumine
  • Raamatute väljaandmine
  • Infoleht
  • Osade liikmete passiivsus
  • Uut tegevust vähe
  • Orienteeritus on veteranidele
  • Vähene mõju spordipoliitika kujundamisel
  • Nõrk infotehnoloogia kasutamise oskus
  • Ăśldine huvi spordiorganisatsioonide vastu on vähene
  • SpordiĂĽrituste korraldamise tase on paigalseisus
  • Nõrk juhatus, juhatuse liikmete passiivsus
  • Lobbytöö vähesus
  • Vähene võimekus tutvustada liitu ja korraldatavaid ĂĽritusi
  • Liikmesorganisatsioonide juhtide vähene kaasamine  ĂĽhistegevust puudutavates kĂĽsimustes
  • Vähene projektide kirjutamine
  • Poliitilises sõltuvuses finantseerimine
  • Heade ideede sumbumine ja tähelepanuta jätmine
  • Puudulik tunnustamissĂĽsteem
  • Nõrk mainekujundus, ĂĽrituste reklaam
  • Paigast ära prioriteedid
  • Elanikkonna (võistlejate) vähene teadlikkus EMSL Jõud olemasolust, tegevusest
  • Rahulolu olemasoleva olukorraga

 

Võimalused ja ohud

Kasutamata võimalused Ohud ja riskid
  • Kultuuripoole kaasamine ĂĽrituste korraldamisel
  • Atraktiivsete alade kaasamine
  • Noorte  kaasamine
  • Poliitiline lobbytöö
  • Regionaalne spordikorraldus
  • Paremini kajastatud tegevus (reklaam)
  • Sporditöötajate motivatsiooni tõstmine
  • Sporti puudutavate seaduste soodsamaks muutmine
  • Fondide rahade parem kasutamine
  • Projektide kirjutamise koolitused
  • Spordi tegevuskavade efektiivne koostamine ja elluviimine
  • Tihe koostöö EOKiga
  • Teaduse kaasamine
  • Rahvusvaheline suhtlemine
  • Spordiinfokeskuse loomine
  • Omavalitsuste sisesed spordiĂĽritused, sporditegevus
  • Kodukohajärgse spordiliikumis-harrastuse hoogustamine, täiendamin
  • Liikumisharrastuse projektide algatamine ja läbiviimine
  • Spordialade nimekirja laiendamine, milledel korraldatakse “Jõudi” MV
  • Ăśle-eestilise “Jõudi” spordivõistluste sĂĽsteemi arendamine
  • Koostöös riigi, EOK ja teiste partneritega Eesti Spordimängude korraldamine
  • Eesti spordis toimuvate uuenduste ja võimaluste kasutamine
  • Rahvastiku vähenemine
  • Kuritegevuse tõus
  • Elukalliduse tõus
  • Riigikogu valimiste ebasoodne mõju
  • Projektide rahastamata jätmine
  • Sporditöötajate vananemine
  • Rahastamise põhimõtete muutumine
  • Koolide kehalise kasvatuse tundide madal kvaliteet
  • Sporditöötajate madal palk
  • Noorte arvutisõltuvus
  • Tarbimisele suunatud reklaami mõju
  • Ăśldine tervisliku seisundi halvenemine
  • Huvi puudumine, mugavusstsoonis olemine
  • Takistused rahvusvahelises suhtluses (võõrkeeleoskuse puudumine)
  • Koostatud arengukava jääb laua- sahtlisse
  • Liidu liikmete arvu vähenemine
  • Vähene tunnustus organisatsioonile, tema tegevusele

 

Probleemid

  1. Maine kujundamise puudulikkus, teavitamise vähesus
  2. Vähene mõju Eesti spordipoliitikale
  3. Sihtgrupi ebamäärasus
  4. Vähene orienteeritus noortele
  5. Sekretariaadi liigne “raamides olemine”
  6. Vähene meeskonnatöö

 

Teenused ja kliendid

Liidu peamised teenused oma klientidele on:

Teenused Kliendid
1. Spordiürituste (sh võistluste) korraldamine Eestimaa elanikkond, spordihuvilised, spordijuhid, omavalitsuste sporditöötajad, spordiliidud,
2. Ühisprojektide kirjutamine ja läbiviimise eestvedamine spordiliidud, spordiklubid
3. Kampaaniate, propagandaürituste korraldamine Eestimaa elanikkond, spordihuvilised, spordijuhid, omavalitsuste sporditöötajad, spordiklubid, spordiliidud
4. Koostöösidemete loomine spordiliidud, spordijuhid, omavalitsuste sporditöötajad, spordiliidud, EOK, KM,
5. Infovahetuse (sh leht, koduleht) korraldamine Eestimaa elanikkond, spordihuvilised, spordiliidud, EOK, KM, spordijuhid, omavalitsuste sporditöötajad, spordiklubid
6. Koolituse organiseerimine ja vahendamine spordijuhid, omavalitsuste sporditöötajad, spordiliidud, spordiklubid
7. Ajalehtede ja raamatute kirjastamine Eestimaa elanikkond, spordihuvilised, spordijuhid, omavalitsuste sporditöötajad, spordiliidud, EOK, KM, spordiklubid
8. Spordirajatiste projekteerimise ja ehitamise nõustamine spordijuhid, omavalitsuste sporditöötajad, spordiklubid
9. Õigusabi vahendamine spordiliidud, ettevõtted, spordiklubid
10. Ăśhishangete (meened, spordiinventar jt) korraldamine spordiliidud,
11. Ruumide, varustuse renditeenus ettevõtted, spordiliidud, EOK, KM, spordiklubid

 

Sisemised tegevusvaldkonnad

Liidu sisemised tegevusvaldkonnad on:Töö spordi seadus-, korraldusloome ja normatiivsete aktidega;Mainekujundus, avalikud suhted, kommunikatsioon;Spordiharidus, teadus ja arendustegevus;Koostöö- ja partnerlussuhted;Liikmetele suunatud tegevus ja organisatsiooniline ning arvestusalane töö:

  • Liikmed
  • Teenused, ĂĽrituse
  • Eelarve
  • Planeerimine, aruandlus
  • Töögrupid

​

Partnerid

Liidu peamisteks partneriteks oma eesmärkide täitmisel on:

  • Kultuuriministeerium
  • Eesti OlĂĽmpiakomitee
  • CESS (Confederation Europeenne Sport Sante) - Euroopa Spordi ja Tervise Konföderatsioon.
  • ISCA (International Sport and Culture Association) - Rahvusvaheline Spordi ja Kultuuri Liit
  • Omavalitsuste liidud
  • “Maaleht”
  • spordialaliidud
  • ĂĽle-eestilised spordiĂĽhendused

​

Põhimõtted ja väärtused

Liidu tegevust läbivad põhimõtted ja väärtused:
Avatus
-  Liit on oma tegevuses suunatud väljapoole st omab aktiivset kontakti erinevate organisatsioonidega  ning on uute, spordi arengule kaasaaitavate projektide käivitamise ja läbiviimise toetajaks.
-  Igal Liidu liikmel on õigus öelda välja oma arvamus, juhtida tähelepanu ebakõladele ja rääkida kaasa Liitu puudutavate otsuste langetamisel.
-  Liit järgib oma tegevuses ausa mängu põhimõtteid.
Demokraatlikkus –
-  Liikmete osalemine juhtorganites esindajate kaudu.
-  Otsustamine liidu juhtorganites poolthäälte enamuse alusel.
-  Kõigis otsustustes taotletakse konsensust.
Initsiatiivikus –
-  Initsiatiivi ja omaalgatuse toetamine
Koostöö ja partnerlus –
-  Kõigi huvitatud osapoolte kaasamine tegevuse kavandamisel, rahastamisel ja rakendamisel ning ĂĽksteist toetavad töösuhted
Liikmete lojaalsus –
-  Liidu liige on lojaalne Liidule ega ohusta oma organisatsiooni tegemistega kunagi Liidu mainet.
-  Liidu liige ei diskrediteeri peetavat ametit ega kolleegide mainet.
Põhikirja, traditsioonide järgimine –
-  Heade, eetiliste tavade järgimine, Liidu liikmete omavahelises suhtlemises, Liidu ja tema liikmete hea nime ja väärika maine kujundamine.
-  Oma sĂĽmboolika kasutamine Liidu esindamisel.
Tegutseb liikmete huvides –
-  Liidu orientatsioon tulemuse saavutamisele liikmete juures.
-  Liikmete ĂĽhishuvide kaitsmine ja esindamine.
-  Maakondade spordiliitude liikmesklubide ja nende liikmete toetamine ja tunnustamine.
Tervete eluviiside propageerimine –
-  Arengu, tegevuste toetamine, mis tagab tervislike eluviiside väärtustumise
Usaldusväärsus –
-  Liit loob oma tegevusega liikmete, partnerite ja klientide vahel vastastikuse arusaamise ja usalduse õhkkonna.
Uuenduslikkus –
-  Liidu liikmete õppimisvõime arendamine ning uuenduslike ideede ja tegevuste toetamine.
-  Liidu poolt koolituse pakkumine partneritele ja klientidele.
-  Liidu organisatsiooni ĂĽlesehituses ja tegevuses kaasaegsete meetodite ja vahendite rakendamine.

 

Missioon

Aidata kaasa spordi ja tervislike eluviiside arenguks vajalike tingimuste loomisele, edendades liidu ĂĽhistegevust liikmete huvidest lähtudes, heade sporditavade ja traditsioonide ning spordiliikumise põhimõtteid arvestades.

 

Visioon - 2016

Eestimaa Spordiliit Jõud on ĂĽle-eestiline sporti arendav ja traditsioonidest lähtuvat spordikorraldust edendav  spordiliit. Koostöös maakondade spordiliitudega on loodud atraktiivsed võimalused spordi ja liikumisharrastusega tegelemiseks ja kõrgel tasemel rahvusvaheliste kultuuri- ja harrastusspordi festivalide korraldamiseks, kindlustades Euroopa Liidu ĂĽhtekuuluvust ning aktiivset ja tervet eluhoiakut.

 

Strateegilised aspektid

Liidu tegevuse olulised strateegilised aspektid on:
Ăśhiskondlik mõju - liidu väärtusloome, mõjukuse aspekt
Kliendid ja partnerid â€“ liidu teenindusvõime aspekt
Ressursid â€“ liidu vahendite maht, mahu kasvu ja kasutamise tõhususe aspekt
Protsessid ja struktuurid â€“ liidu sooritusvõime ja funktsioneerimise aspekt
Töötajaskond - liidu personali uuenemise ja koosseisude vaimse ja fĂĽĂĽsilise töövõime aspekt

 

Kriitilised edutegurid (edueesmärgid)

Liidu kriitilised edutegurid (edueesmärgid), hindamiskriteeriumid, eesmärgi tasemed 2010 (alustase 2006) ja tegevused rühmitatuna strateegiliste aspektide kaupa on:

 

Ühiskondlik mõju

Eesmärk Hindamis-kriteerium Eesmärgi tase (2010) Tegevus
Liikmete arv on pĂĽsinud stabiilsena - Liikmete arv 15 1.  Liikmete osaluse ja kaasatuse tagamine
Kasvanud spordi-ĂĽritustel osalejate ja spordiga tegelevate inimeste arv - SpordiĂĽritustel osalejate arv

- Spordiklubides  tegutsejate arvu kasv

 
7000 20%
1.  SpordiĂĽrituste eeskujulik ette-valmistamine 2.  Kampaaniate korraldamine
Riiklikud institutsioonid ja kohalikud oma-valitsused arvestavad Liidu seisukohtadega - Arvestatud ettepanekute arv- Riigieelarvest finantseerimise kasv  
17Kaks korda 
1.  Ăśhiste seisukohtade väljatöötamine ja ettepanekute esitamine2.  Kontaktvõrgu loomine, hoidmine3.  Osalemine erinevate töörĂĽhmade töös
Ăśldsuse kasvanud terviseteadlikkus - Liikumisharrastajate arvu kasv Kaks korda 1.  Kajastamine ajakirjanduses

 

Kliendid ja partnerid

Eesmärk Hindamiskriteerium Eesmärgi tase (2010) Tegevus
Liidu kõrge maine - Positiivsete meediasĂĽndmuste arv- Organisatsiooniliste tunnustuste arv  
25 20
1.  Positiivsete sõnumite edastamine

2.  MSL Jõud sĂĽmboolika kaasajastamine

Liidu poolt osutatavate teenuste mitmekesisus ja kõrge kvaliteet - Lisandunud teenuste arv- Klientide, partnerite, liikmete rahulolu 4 
100%
1.  Ruumide korrashoiu tagamine, remont2.  Koolituste korraldamine3.  Kirjastustegevuseks algmaterjali kogumine, ideede korjamine4.  Meenete tellimine (idee- konkurss)
Liidu poolt korraldatavate ĂĽrituste hea tase (iga Jõudi korraldatud võistlus on suursĂĽndmuseks) - Läbiviidud ĂĽrituste arv- Osalejate arv- Osalejate rahulolu  30   1.  Kaasaegsete võistlus-paikade valimine2.  Kvalifitseeritud kohtunike kasutamine3.  Konkreetsed juhendid4.  Tõhus reklaam5.  Tulemuste kajastamine meedias
Informeeritud kliendid ja partnerid - Kodulehe kĂĽlastuste arvu kasv- Infomaterjalide tiraazi kasv 25% Kaks korda 1.  Kodulehe täiendamine ja haldamise korraldamine2.  Infopäevade korraldamine3.  Infolehe väljaandmine4.  Koostöö meediaga
Informeeritud liikmeskond - Liikmete rahulolu 89-90% 1.  Informatsiooni vahendamine

2.  Suhtluses MSN ja Skype kasutamine

 

Ressursid ja tingimused

Eesmärk Hindamiskriteerium Eesmärgi tase (2010) Tegevus
Tasutud liikmemaksud - Ă•igeaegne laekumine 100% 1.  Tasumistähtaegade meeldetuletamine
Efektiivselt ja säästlikult kasutatud eelarve - Eelarve tulude mahu kasv  75% 1.  Eelarvevahendite suurendamine
Kaasatud täiendavad vahendid fondidest ja programmidest - Esitatud projektide arv- Rahastatud projektide arv- Esitatud ja rahastatud projektide suhe- Laekunud täiendavad vahendid  10 5 2/1 10% eelarvest 1.  Projektideede genereerimine2.  Projektide kirjutamine ja esitamine 
Kaasatud sponsorite vahendid (sh riigi-eelarve) - Laekunud vahendid 2 korda

1.  Sponsorlepingute sõlmimine

Läbiviidud tasulised kampaaniad ja ĂĽritused - Laekunud vahendid 25% eelarvest 1.  Ăśrituste ettevalmistamine ja korraldamine

Liidu kaasabil paranenud sportimis-tingimuse

- Ehitatud, renoveeritud spordi-rajatiste arv   1.  Konsulteerimine spordipaikade projekteerimisel, ehitamisel ja rekonstrueerimisel2.  Lisavahendite kaasamine

 

Protsessid ja struktuurid

Eesmärk Hindamiskriteerium Eesmärgi tase (2010) Tegevus
Tähtaegselt täidetud ja täpselt järgitud sisemised otsused, tegevuskavad ja –plaanid - Plaanide ja kavade olemasolu  95% 1.  Tegevuskavade ja plaanide koostamine2.  Tegevuskavade ja plaanide elluviimine3.  Otsuste ja plaanide täitmise aruannete koostamine
Suurenenud era-algatused spordi-rajatiste ehitamisel ja sporditegevuse läbiviimisel - Algatuste arv  15 1.  Ideede postkast kodu-lehekĂĽljel2.  Ideede esitajate tunnustamine, motiveerimine
Demokraatlik juhtimine ja selgitatud ĂĽhishuvid - Konsensuslike otsuste arv 50% 1.  Juhatuse liikmete vahel vastutusvald-kondade määratle-mine2.  Liikmete ĂĽhishuvide selgitamine 
Arenenud välissidemed  - Kontaktide arvu kasv- Lepingute arvu kasv 21 1.  Kontaktide otsimine2.  Aktiivne osalemine rahvusvahelistel kohtumistel 

 

Inimressursid

Eesmärk Hindamiskriteerium Eesmärgi tase (2010) Tegevus
Motiveeritud töötajad - Töötajate rahulolu 95% 1.  Motivatsiooni-sĂĽsteemi väljatööta-mine
Kaasaegsed töötingimused ja tööõhkkond - Kaasajastatud töökohtade arv 100% 1.  â€śJõudi” maja renoveerimise äriprojekti koostamine2.  Kaasaegse töökeskkonna kujundamine3.  Infotehnoloogia kaasajastamine
Kompetentne ja õppiv organisatsioon - Koolituste arv- Koolitustel osalejate arv- ĂśhisĂĽrituste arv- Kompetentsete (uuendusmeelsete) töötajate olemasolu 5 150 90% 1.  Täiendkoolituse plaani koostamine (sh võõrkeelte kursus) ja koolituse korraldamine2.  Ă•ppereiside korraldamine 

 

Seire ja hindamine

Seire ja hindamise eesmärgiks on koguda informatsiooni, et strateegia kujundajad ja administreerijad saaksid tagasisidet strateegia elluviimise EDUKUSE ja TULEMUSLIKKUSE kohta, st. kui hästi kavandatu praktikas toimib ning kas ollakse saavutamas seatud eesmärke.

 

Läbiviidud tegevuse eesmärkidele vastavuse hindamine ja käesoleva strateegia-dokumendi läbivaatamine ja uuendamine toimub liikmete ettepanekute alusel juhatuse poolt vähemalt üks kord aastas.

 

Käesolev arengukava on kinnitatud Eestimaa Spordiliidu Jõud ĂĽldkogu otsusega 21. märsil 2007.a. Tallinnas.

Parema teenuse pakkumiseks kasutab meie veebileht küpsiseid (cookies). Veebilehte kasutades või vajutades OK, nõustud meie küpsiste poliitikaga. Loe lähemalt
Sulge